link do Ys wspólne Pomoc techn  bezpośrednio od przycisku


Pomoc techniczna


Użytkownikom korzystającym z aktualizacji abonamentu lub Assistance firma Yarston świadczy pomoc w technicznych sprawach dotyczących funkcjonowania programów.

Pomoc techniczna świadczona jest poprzez internet lub telefonicznie. Wieloletnie doświadczenia oraz niezawodność programów powodują, że taka forma współpracy jest wystarczająca i nigdy użytkownicy programów Yarston nie musieli korzystać z pomocy specjalistów informatyków z wyjątkiem przypadków, gdy przyczyną trudności jest sprzęt lub inne oprogramowanie


W przypadku konieczności uzyskania pomocy prosimy:

1. wypełnić formularz (kliknij) i przesłać go do Yarston
    lub

2. skorzystać z funkcji Kontakt znajdującej się w każdym programie

    lub

3. skontaktować się e-mailem: yarston@bhp1.pl

    lub

4. skontaktować się telefonicznie z działem technicznym:

   tel: 071 78 18 721 w godzinach: 9.30-16.00


W wypadku pojawienia sie komunikatu:

"Program nieprawidłowo wykonał operację....."

należy skorzystać z automatycznego systemu pomocy technicznej używając przycisku: Zgłoś do Yarston znajdującego się po prawej stronie okienka, wpisać własny adres e-mail i Akceptuj, a w pojawiającym się edytorze tekstu opisać możliwie dokładnie czynności wykonywane przed pojawieniem sie komunikatu. Następnie należy przesłać informację  do producenta przyciskiem Wyślij znajdującym się na górze po prawej stronie edytora tekstu.


Gdy program nie był jeszcze zarejestrowany należy przekleić do e-maila treść znajdującą się pod przyciskiem Szczegóły  i wysłać na adres: yarston@bhp1.pl